Buscar

حالة

قاعد انا فى حصه الماده الرخمه اللى اسمها ........................ واللى بيدى الدرس_مش هقول راجل ولا ست _عمال بيقول حاجات انا مش فاهم منها حاجه خالص والناس قاعده فاتحه بقها وبتنام ومحدش فاهم اى حاتجه فى اى حاجه والعمليه بايظه خالص وانا لوحدى فى عالم تانى عالم زى واحد اعمى فى سينما ما بتعرضش غير افلام صامته
والوقت يمر والحصه بنت ال..................... مش راضيه تخلص ما هى 3 ساعات وانا مخى بقى مهلبيه من كتر الحاجات اللى بحاول جاهدا انى افهمها لحد ما صحيت على كلام خلانى كنت عايز اعمل زى منتظر الزيدى واقلع اللى فى رجلى وادى بيه اللى واقف بيدى الدرس ومش هوه بس لا ده وزاره التربيه والتعليم كلها نفر نفر _الا حسام صاحبى_قال ايه بقى حاجه مش فى الكتاب ابن ال.............. اللى اسمه كتاب المدرسه والللى مفروض نلتزم بالمنهج الللى فى امه والحاجه دى بتيجى فى الامتحان لا والانيل ان الحاجه دى مش هتنفع تتشرح لانها اعلى من مستوى تفكيرنا وذكائنا والناس اصلا مش فاهمه اى حاجه دول كانتوا نايمين اه واللله الللى قاعد بيتفرج على اى حاجه فى الموبايل واللى قاعد بيسمع اغانى من على ال i pod واللى قاعد بيلعب xo واللى نايم وانا قاعد بكتب الموضوع اللى سيادتك بتقراه دلوقتى
طبعا انت لاحظت انى ما ذكرتش اسم المادة ودى هى المسابقه اللى انا عملتها
كل الللى عليك انك تحزر وتفزر وتخمن ايه هى الماده دى
وخلينى اقولك ان الماده دى الامتحان بتاعها جه صعب السنه الللى فاتت وناس انتحرت بسببها وناس دعت على الوزير
وحروف اسم الماده 8 حروف
ها عرفت
اذا عرفت الحل اتصل على
0183629623
والحق كلمنى قبل ما انتحر وما تشوفش خلقتى تانى
المغفور له والمرحوم ضحيه الثانويه العامه
احمد ابن على ابن احمد وكل دول ولاد سالم

0 التعليقات:

إرسال تعليق